FACEBOOK JA TOIMINTA-ALUEEMME KUNNAT

Me Itse ry:n jäseneksi voi liittyä vähintään 15-vuotias kehitysvammainen henkilö.Jäsen saa lehdeksi selkolehti Leijan tai Tukiviestin.Jäsenmaksu 9 €/vuosi.Kannatusjäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö, yhteisö tai yritys.Kannatusjäsen ei saa lehteä.Kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi.

Voit liittyä jäseneksi sähköpostilla meitse@meitse.fi tai postitse Me Itse ry:n toimisto Pinninkatu 51, 33100 Tampere.Ilmoita postissasi nimesi, osoitteesi ja yhteystietosi (puhelinnumero ja mahdollinen sähköposti)Jos liityt henkilöjäseneksi, ilmoita valitsetkoTukiviestin vai Leijan.

Sivulla on kuvia Lakeuden Me Itse- keilaustapahtumasta 8.9.2017. Keilaustapahtuma Kempeleen Pelixirissä oli kaikille meikäläisille avoin ja maksuton. Tapahtumaan saapui 14 innokasta keilaajaa Limingasta, Lumijoelta ja Tyrnävältä. Ilta oli riemukas ja kaatoja saatiin runsaasti. Välillä vähän virvokkeitakin nautittiin! Kaikki keilaajat voittivat ja saivat kultamitalit kaulaansa! Kiitos kivasta illasta kaikille osallistujille!

Toimintatalli Double W:n ihana Peikko-poni Minimenot-tapahtumassa 9.5.2015
liikunnan riemua Minimenot-tapahtumassa 9.5.2015
Lakeuden Me Itse järjesti 9.5.2015 MiniMenot- ulkoilutapahtuman. Tapahtumasta ja alajaoksen toiminnasta oli juttua paikallislehti Rantalakeudessa 13.5.2015

TUTUSTU MYÖS:

Me Itse: